עד איזה שעה ניתן להזמין?
ניתן להזמין בכל שעה בכפוף למלאי, (כשנגמר המלאי לא ניתן להזמין, כך שבמידה והצלחתם לבצע את ההזמנה, וקיבלתם אישור במייל, ההזמנה נקלטה). ובתנאי שההזמנה בוצעה לפני זמן תחנת החלוקה. (לדוגמא זמן התחנה ברחוב הרטום 8 הוא: 12:05, ניתן להזמין לתחנה זו, עד השעה 12:04)

כמה זמן אתם ממתינים בכל תחנה?
זמן המתנה ממוצע הוא כ 3 דקות. בדרך כלל אנחנו מגיעים לתחנה כמה דקות לפני הזמן. מומלץ להגיע בזמן או להקדים מעט.

האם אתם מקבלים כרטיסי סיבוס / תן ביס ?
כן, ניתן לצרף בתהליך ההזמנה מספר סיבוס / תן ביס, אנחנו נחייב את מספר הכרטיס. במידה ויש לכם תקציב יומי בסכום נמוך ממחיר המנה, באפשרותכם לשלוח לסיבוס בקשה להעביר אלינו את הסכום, ולעדכן אותנו בצור קשר, לאחר קבלת האישור מסיבוס. אנחנו נצבור אותו עבורכם.

אני עובד מדינה, האם אני יכול לרכוש מנה ב mammamia?
עובדי מדינה יכולים להעביר אלינו את התקציב היומי בסך 16.8 לצבירה. יש להכנס לפורטל של סיבוס, ולרכוש בדף המסעדה שלנו שובר בסך 16.8 - בהמשך נספק כרטיסים נטענים, וכל סכום שיועבר אלינו נטעין עבורכם בכרטיס. כך שתוכלו לשמור על התקציב היומי / החודשי, להיות מעודכנים ביתרה, ולרכוש באמצעות מספר הכרטיס הנטען, באתר שלנו.

האם ניתן לשלם בכרטיס אשראי?
כן, ניתן לשלם באשראי דרך האתר בלבד. לא ניתן לשלם באשראי בתחנות החלוקה, או למסור פרטי אשראי בטלפון, מערכת התשלומים באתר מאובטחת בתקן עולמי, ופרטי האשראי אינם נשמרים. (למעוניינים לקצר את זמן הרכישה בעתיד, ניתן להגדיר בגוגל כרום שמירת פרטי אשראי)

איזה כשרות יש ל mammamia?
למטבח הייצור שלנו יש כשרות של העדה החרדית ירושלים, כל תהליך הייצור, חימום, ואריזה נעשות במטבח בלבד. מערך המשלוחים בכשרות הרב אליהו רוטנברג שליט"א  - למידע מפורט לחץ כאן

אהבתי את המנה, אני מאמין במיזם שלכם, מה אני יכול לעשות כדי שתצליחו?
חלק מתפיסת העולם שלנו, שדבר טוב אנשים רוצים לקחת בו חלק, ולהעביר אותו הלאה. משום כך אנו לא משקיעים בתקציבי פרסום, אנו מעדיפים להשקיע תקציבים אלו באיכות המנה, ומחירה. העבירו הלאה למי שאתם חושבים שזה רלוונטי עבורו, את בשורת mammamia.

מדוע בכל יום יש רק תפריט אחד להזמנה, ואין מגוון מנות כמקובל במסעדות?
המיקוד במנה אחת מסייע לנו להתמקד בייצור, בהזמנת חומרי הגלם, ובכך להפחית עלויות רבות. בנוסף אנו מאמינים "שבעולם השפע" המבחר מקשה על האנשים להחליט, ובמקום חויית קניה חיובית, הלקוח יוצא עם תחושה, שהוא ויתר יותר ממה שהוא קיבל - אנחנו חוסכים לכם את ההתלבטות, ומנסים לדייק ע"פ מידע רב הנאסף מאנשי מקצוע, ותזונאים.

איך אפשר לדעת שאין עיכובים בקו החלוקה, ולמנוע המתנה מיותרת?
זמנכם יקר, כל דקה חשובה.  בדיוק בשביל כך ניתן ללחוץ באתר על "עדכונים בזמן אמת" בלשונית זו אנו נעדכן רק במידה ויש שינוי בלוח הזמנים. במידה ואין מידע חריג בעמוד זה - קו החלוקה מתקדם ע"פ לוח הזמנים המתפרסם באתר בלשונית "תחנות חלוקה"

האם האוכל מגיע חם,  והאם ניתן לחמם את האוכל במקום העבודה?
האוכל מגיע בארגזים שומרי חום, והמנה מגיעה חמה ומוכנה לאכילה. אנו ממלצים להביא קופסת פלסטיק לחימום במקום העבודה. ניתן לחמם בכל מקרוגל (גם טרף) במידה והאוכל עטוף בשתי עטיפות אטומות. (וכל אחד ינהג כמנהג רבותיו) אנו נערכים בזמן הקרוב לספק את המנות באריזות פלסטיק אטומות, ועמידות בחום - כך שיהיה קל יותר לחמם את המנה.
 
האם ניתן להזמין מנות ללא גלוטן, או מנות צמחוניות?
אנו מייצרים תפריט אחד בכל יום. לא ניתן להזמין תפריט אישי. אך בהחלט ניתן לקבל מידע על המנה ועל רכיביה.


Coi בניית אתרים
0
תפריט דף הבית טלפון